11 Haziran 2014 Çarşamba

KOCA ÇINAR…




KOCA ÇINAR…
Haci Cirik / Fezali

Asırlar seninle neler yaşadı?
Koca çınar söyle sırları bana!
Hükmeden paşanın kaldı mı adı?
Koca çınar söyle arları bana!

Köklerin toprakta derine inmiş
Sararmış yapraklar içine sinmiş
Haberi ver bana yaratan kimmiş?
Koca çınar söyle nurları bana!

Gölgende yiğidin serince durur
Ruh ile bedeni şifayı bulur
Senin bu kıymetin kaç kişi bilir?
Koca çınar söyle pirleri bana!

Yoldaşın mı oldu ulu bir meşe
Onunla kalbinde dopdolu neşe
Kaç yıldır yatarsın hayelle düşe?
Koca çınar söyle erleri bana!

Dalların bedene tutulmuş kalmış
Bütün güzelikten nasibin almış
Hakkı hakikata evvelden ermiş
Koca çınar söyle dar,ları bana!

Fezali halk ile koca bir çınar
Hak mücedelesi için hakka yar
Her kışın sonunda geldikce bahar
Koca çınar söyle körleri bana!

Hiç yorum yok: