22 Mart 2009 Pazar

احتباس - MAHKÛMİYET!




ماجد ابوغوش
البحر
أظن أنه أوسع
وأشد زرقة

الشمس
اظن انها أجمل
وأكثر دفئا

الطرقاتأظن انها أطول
وأكثر انسيابا

االعشق
أظن انه مؤلم
واكثر من الفراشات
احتراقا

الشعرمثل عينيك
ليل وسحر
والموت اشتياقا

الصبحملل الليل
من قمر
أطال البكاء والشكوى
وغناء السكارى

الكونحيث تكونين
جاهزة للقطاف
وحيث اكون

رام الله المحتلة 16/11/06

MAHKÛMİYET!
Macid Ebu Goş / Ramallah

DenizO daha geniş
Daha mavi
Olduğunu zannediyorum!

GüneşO daha güzel
Daha sıcak
Olduğunu zannediyorum!

YollarOnlar daha uzun
Daha eşit
Olduğunu zannediyorum!

AşkO daha acı
Kelebeklerden daha yakıcı
Olduğunu zannediyorum!

ŞiirO gözlerin gibi
Geceleri büyüleyici
Ve özlemle ölmektir!

SabahAylı gecenin
Uzayan ağlamalar ve şikayetler
Ve sarhoş şarkılarından bıkışıdır!

KâinatKoparılmaya hazır olduğun
Ve benim de durduğum yerdir!
------------------

Çeviri: Faiz Cebiroğlu

Hiç yorum yok: