6 Nisan 2016 Çarşamba

MUKAVEME SURIYYE'NİN BASIN AÇIKLAMASI...





MUKAVEME SURIYYE'NİN BASIN AÇIKLAMASI (4 Nisan 2016):

Mihrac Ural: ”Beyt Hileybiyi’de( Lazikiye)....düştüğüm pusuda, yaralı düştüm.”

İşkenceler zindanlar sürgünler Filistin davası için İsrail'e karşı savaştan Müslüman Kardeşlere karşı 1980'li yıllardan savaşa oradan bu günkü Suriye vatan savunması direnişine kadar hayatımın her adımını halkım için adadım.
Beyt Hileybiyi’de Mukaveme Suriyyi güçleri başında bölgeyi özgürleştirirken düştüğüm pusuda yaralı düştüm.
Hala Lazkiye kırsalını Suriye ordusuyla birlikte tutan Mukaveme Suriyyi güçleri, savaşı sonuna kadar sürdürerek bu direnişi zaferle taçlandırmaya ant içmiştir; şehit üzerine şehit 75 yiğidimi yüzlerce yaralımla ben de bir şehit projesi olarak bu savaşın başında yürüyorum.
Özverilerle dolu bu savaşta MİT elamanları, derin devlet çömezleri, Özel Harp dairesi kuklaları bana olduğu kadar halkımın öncülerine, kanaat liderlerine, sevilen şahsiyetlerine karşı karalama kampanyası açıp durdu. Her kesitte bu çömezler teşkilatlarının verdiği görevi yerine getirirken akıl zoru uydurmalarla, ahlak ve insan erdemini ayaklar altına alarak herkese, önlerine gelen herkese karalama yaptılar.
İstihbarat teşkilatın kuklaların aynı şeyi defalarca tekrar ettiler etmeye de devam edecekler; Basınları da bir yandan bizlere saldırmayı sürdürecektir. Bunlar kendi uyduruk yalan ve kurgularını küfür edebiyatlarını aile ahlakları gereği kusacaklardır. İnsanları birbirine düşman etmek, yedikleri sofraya tükürmek, gittikleri her yerde düşmanlık yaratmak Özel Harp Dairesinin verdiği bir görev olarak gündeme gelmektedir.
Oysa yoktan düşman edinmek halkını zerre kadar düşünen bir kimse için bir tercih olamaz.
Bu ancak görev ifa eden satılmışlara ait bir yoldur. Bunu ısrarla sürdürmenin cezasını ise zaman herkese nasıl verildiğini gösterecektir. Siz okurlarım, bu mücadelenin vefakar yiğitleri Suriye günülüleri bu kirli ve karanlık insanlara gereken tutumu göstereceğinizden emin.

Bunlar benim muhatabım olamazlar önümde titreyerek duran, boynu bükük soytarıları hiçbir zaman ciddiye almadım kendi bataklıklarında boğulacaklarını biliyorum Zaman bu sözlerime hakemdir.
İt ürür kervan yürür…Bu karanlık insanlar hak ettiği cevabı okurlarımdan yeterince VERECEKLER.
 
Şimdilik bu yeter...
MİHRAÇ URAL"


Hiç yorum yok: